27.07.2015

Mallorca leverer

Hei alle! :)
Vi nyter varme dager på Mallorca. Det er sol hver dag. Temperaturen på land er 31 grader, bassenget er 25 grader og sjøen er hele 27 grader (!!!) Det er med andre ord VARMT! Men vi klager ikke, tvert imot. Vi nyter det :) Kroppene våre er i sjokk over å få sol på seg, så til tross for at vi smører oss med solfaktor to ganger til dagen, får vi røde merker rundt omkring. I dag har jeg smørt meg med 30 og 50 (kun enkelte plasser) og likevel er jeg blitt litt solbrent. Jeg tipper dette er fordi vi er så utrolig mye i vannet. 

Guttene ELSKER det. De var helt ville i går. Stakk av i hutt og pine, sprang hver sin vei, ville kun bade i forskjellige bassenger og spise/drikke/do på forskjellige tidspunkter. Det var med andre ord litt stress. De er derimot happy til tusen, noe som gjør ALT mye enklere :) I dag har de vært mer synkroniserte (om vi kan kalle det det) og det har gått utrolig bra! Simen har vært innom bamseklubben og Noah har vært innom plass og lek. De gleder seg begge til i morgen med nye utfordringer både i klubbene og i bassengene. 

Vi føler vi gjør en hel del, men vi gjør egentlig fint lite. Vi bader :) Haha.. Men vi bader OVER ALT! Så vi føler vi gjør en hel del. I løpet av turen har vi snakket om en båttur (om den er barnevennlig). Kanskje de kan kjøre oss til en privat strand? Det hadde vært noe det :) 

Nå skal vi straks spise pizza, og etterpå blir det show for de små - morsomt.  Jeg har ikke fått tatt så mange bilder, rett og slett fordi jeg ikke klarer springe rundtur kamera :/ men vi skal nok få knipset litt i løpet av uken. 

Ha en fortsatt fin kveld alle! :-)




1 kommentar:

  1. Det ser og høres bare helt herlig ut. Ikke stress for mye. Ta dagene som de kommer og nyt varmen. Varmen i bassenget her hjemme er nå nesten 23 gr. Sjoooop sjoooop..... 😜

    SvarSlett