02.08.2015

Bildedryss fra Mallorca, del 1

Hei hei :)

Vi er endelig hjemme igjen (har jeg lov å skrive det??) og nå har jeg også full internett dekning. Litt gammel telefon gjorde at det ble litt vanskelig å blogge noe særlig fra Mallorca. Det ble en lang hjemreise på grunn av mye uvær rundt omkring i Europa, og den ene kanselleringen fører til den neste. Uansett, vi var vel hjemme i vårt eget hus i går kl. 03 og det merkes litt i dag ja. Guttene var fornøyde da de våknet, og det var jeg også - for et vær det har vært i dag! Vi har lekt ute mesteparten av dagen, og de syntes det var kjekt å møte venner igjen.

Men uansett, Mallorca. Hotellet er absolutt et familie hotell. Det var mye folk, og var vi sene ut (mellom kl. 8.30 og 9) var det vanskelig å finne plasser ved siden av hverandre, men på en eller annen måte gikk det greit hver dag :) Vi startet med 5 solsenger, men fant raskt ut at 3, eller helst 4, var mer enn nok. De første dagene syntes jeg var ganske så fæle, for å være helt ærlig. Det var alt for mye på en gang, og jeg kjente at jeg hadde overhode ikke kontroll over noen ting. De sprang i alle retninger og det var ikke så lett å få et overblikk. Jeg hadde faktisk lyst å bare reise hjem igjen. Det roet seg derimot, heldigvis. De begynte å leke på en plass i bassenget, og de holdt seg for det meste der det var grunt. Det ble med andre ord lettere å få et overblikk over hvor de var. Vi sørget også for å skaffe oss litt skygge, og de siste dagene tok jeg også med lego ned til bassenget. Da hadde de noe å gjøre på mens de ikke var i vannet. Det gikk for det meste greit, men en del krangling og grining ble det jo - brødre.

"Plask og lek" som Noah gikk på, og "bamseklubben" som Simen gikk på, var også aktiviteter som gjorde dagene litt enklere, for da hadde jeg bare en jeg måtte passe på. De overlappet aldri hverandre, så jeg hadde aldri helt "fri", men fra å ha begge to til kun å måtte passe på en - magisk! I tillegg hadde de det kjekt på aktivitetene også, og det hjelper jo en hel del :)

Nå har jeg reist alene med guttene for siste gang. Jeg er glad jeg har gjort det og jeg håper og tror at guttene sitter igjen med en kjekk følelse fra turen, for dette gjør jeg aldri igjen. Jeg skal lære å kjenne mine begrensninger, og med en kul på magen og to gutter alene i syden med bassenger, det var nok ikke det smarteste jeg har gjort! Turen ble bestillt for at vi alle skulle få litt sommer, og det har vi jo nå fått. 

Her skal dere hvertfall få et lite knippe bilder fra Mallorca:









- Anette -

1 kommentar:

  1. Kjempeflotte bilder. Fine og nyklippede begge guttene. 😍👍

    SvarSlett