20.08.2016

Soverommene er snart ferdige

Det er blitt fuget og malt. Vi har revet gammelt gulv og nytt er blitt lagt. Vi har ryddet ut ALT fra 2 soverom og flyttet det til 3 nye. Vi har montert 3 kommoder, 1 garderobeskap, 1 nattbord og 2 oppbevaringsmøbler. Gamle møbler er blitt solgt og nye har kommet inn. Vi nærmer oss målstreken, og i morgen har jeg lovet de eldste å få sove på nye rom. Kanskje var jeg litt for ivrig da jeg sa det. Mulig ting tar mer tid enn det jeg har lyst til, eller hadde forutsett? Det vil morgendagen vise. De eldste er på overnatting hos farfar, og minien er hjemme med oss. Utrolig hvor lite en får gjort når en deilig blidfis kryper rundt bena våre hele tiden...

Ett av 3 rom er ferdige, og det er Eivind sitt :) Han er allerede lagt og ligger fint i sengen sin og sover - på NYTT ROM! Og ikke minst: EGET rom. Dette har jeg ventet lenge på. Ådne legger lister på noah's rom og jeg har kommet halvveis på Simen sitt rom. Gleder meg til å vise dere bilder av de nye rommene :)

Imens får dere nøye dere med bilder av rommene FØR vi flyttet ut og inn gamle/nye møbler. Og rotete var det også. Likt resten av huset. ALT står fortsatt på hodet.

Først er det Noah sitt rom. I et tidligere innlegg viste jeg bilder av rommet før malingen hadde kommet på. Men her er hvertfall noen bilder av hvordan det ser ut nå:
 

 

 

 

Her er Simen sitt rom (som tidligere var Noah sitt):

 

 



Og til slutt Eivind sitt rom (som tidligere var Simen sitt):


 
 
 

Jeg ryddet ikke akkurat for anledningen, da alt skulle jo ut uansett. Satser på å kunne vise dere bilder av 3 flotte, nye rom i morgen :)

- Anette -

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar