24.08.2016

Litt nytt her, litt der, og mye her..

Nå begynner ting å roe seg :) Alle de tre rommene er ferdige, men unntak av litt plakater/bilder og noen småhyller som skal opp. De har alle tre sovet på egne rom siden søndag - og det var jo nettop det som var målet også :)

I dag ble stuen også ferdig. Jeg solgte unna TV-benk og skjenk som stod i stuen og kjøpte nye møbler. Disse er kommet opp på veggen i dag. Sitter her i stuen og prøver å få orden i alt rotet, men det tar litt lengre tid enn forventet #kremt ;) Jaja, vi er nå veldig godt på vei! På fredag skal huset vaskes ned, og først da tørr jeg ta bilder og vise dere hvordan alle rommene er blitt. Det er så veldig travelt for tiden, at rydding og vasking er blitt lagt på hyllen. Må jo være lov? :/

Et garderobeskap står igjen, umontert, og så er vi ferdig! Tenk det! Ferdig med montering og maling, nye gulver, lister, rom.. Da skal vi bare holde huset ryddig og rent og nyte alle de fine rommene vi har fått og all den gode oppbevaringen vi har fått i stua :) Det gledes!

I lys av all rydding (eller skal vi si roting?) som har vært i det siste, har jeg funnet ut at det er på tide å få mye ut av huset. Jeg har vært aktiv på både FINN og Facebook og har fått solgt unna en hel del av ting og tang som vi ikke lenger bruker. Og nå er målet mitt å ikke få inn nye ting heller.. Lurer på hvor lenge det varer? ;)

Ellers hadde jeg nok en joggetur i går. #klapppåskulderen ;)

 

Det ble en liten joggetur denne dagen og, men ALT er bedre enn ingen ting! Og denne gang jogget jeg i oppover terreng. Tungt sier du? Jeg holdt på å krepere! 

 

Jeg endte opp med å gå på slutten. Beina ble jo helt gelé. Haha.. Men den bakken er tung altså! Ellers var ca 1/3 av turen i skogen, noe som var fantastisk :) Men nå må jeg rydde videre. Må jo se bra ut til bilder på fredag. Kremt kremt... 

- Anette -

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar