24.04.2016

Nye treningstightser

Jeg har jo hatt bursdag. Og i den anledning fikk jeg bursdagsgave av Ådne: to treningstightser fra stronger. Ikke hørt om dem? Det hadde ikke jeg heller før "Inger in Dubai" la ut bildet av treningstightsene på instagram profilen sin. Reklamen virket virkelig på meg, for jeg ble forelsket ved første øyekast! Sendte bildet av tightsene til Ådne, og noen dager senere fikk jeg to hjem i postkassen og kunne prøve dem.

Jeg fikk Aloha og Genesis (navnet på tightsene). Jeg kunne tenkt meg alle sammen, men en plass må man jo begynne. Og siden det var et ukjent merke ville jeg prøve dem skikkelig ut før jeg eventuelt kunne ønske meg flere. Jeg går nemlig kun med tights om dagen. Det er så herlig behagelig å gå med og så synes jeg det ser skikkelig kult ut! :) Spriter liksom opp en kjedelig genser, og du ser automatisk veldig sporty ut. I tillegg er det jo veldig praktisk når jeg er så mye på farten som jeg er om dagene. Planen er jo også og begynne å trene litt etter hvert. Foreløpig blir det tur med vognen. Etter hvert vil jeg prøve å jogge litt, før jeg eventuelt tar steget videre til et studio eller noe? Vi får se.. Men dette er uansett en begynnelse. Vil du kikke litt på disse spreke tightsene, ta en titt på stronger.

Jeg fikk tightsene mine på torsdag og har gått med dem siden. Jeg er veldig fornøyd! De sitter godt på, sklir ikke ned, er ikke ubehagelig stramme og (enn så lenge) er de heller ikke gjennomsiktige når du bøyer deg - veldig viktig faktor! Først da jeg åpnet pakken og tok ut tightsen ble jeg litt skuffet. Stoffet kjentes veldig "stivt" ut, men det er det altså ikke. De er tøyelige og myke :) Pluss, de har en god og behagelig strikk i livet ;)

Har tatt noen bilder slik at dere kan få se dem på. Det er ikke akkurat proffe bilder (les: mobilen), men heldigvis har jeg lange apekatt armer og klarer å ta bildet et lite stykke fra kroppen. Sikkert litt kjekt å se hvordan de ser ut på en ganske normal kropp. Dette er altså den modellen som heter Aloha :)





Så slik går altså jeg kledd om dagene - sporty mom.. haha.. ;)

Her har jeg lagt ved bilde av den andre jeg har: Genesis, samt de tre andre jeg virkelig kunne tenkt meg.. Sikle, sikle..

Modell: Genesis

Modell: Carrara

Modell: Vietnam



Modell: Tropical


- Anette -

4 kommentarer:

  1. Ska sei Anette? Ingen som kan se at du er 3 barns mamma? Like sprek og slank som en 17-åring? Flotte tights som passer godt til dere unge.
    Hilsen Mamma/Bestemor

    SvarSlett
    Svar
    1. Oi, det va jo kjekt å hørra :-D Takk for det! Formen ligge nok litt dårligere an enn en 17-åring, men eg takke og bukke for det eg får ;) Hehe..
      Ska forresten visa klenå fra Kari Traa og. Men de hadde gjort någe feil, og eg fekk dessverre ikkje genseren ligavel i dag :/

      Slett
  2. Knall kule! Eg kunne godt tenkt meg ein av de (eller alle, hehe!)

    SvarSlett