11.04.2016

Ønskeliste

Det nærmer seg bursdag for denne damen. Fredag fyller jeg hele 32 år - jaiks! Og i den anledning blir jeg jo ringt ned av folk som vil vite hva jeg ønsker meg til bursdagen.. høhø.. Derfor lager jeg like greit en liten ønskeliste her inne. Hipp hipp..

Jeg samler på alve serviset til Wik og Walsøe, og ønsker meg middagstallerkener, suppe skåler og kaffekopper :)


Treningsklær står kjempe høyt på ønskelisten i år! Det er så utrolig behagelig OG praktisk når man går hjemme. Gjerne fra Kari Traa - det er så herlig fargerikt.



Sko fra Arnie Says. Enten disse svarte, eller dem i sjampagne :)


Oppbevaringskurv fra Muuto. Veldig gjerne gul eller grå. Eller kanskje grønn.. Eller blå.. Eller kanskje fersken <3



Pledd fra Rosenbergcph - gult <3 <3 <3


Jeg er veldig glad i enkle smykker, armbånd og øredobber som kan brukes til hverdags. Og da har jeg virkelig falt for etikka sine klassiske, rene og enkle varianter. Har smykket med bokstaven A, men kunne godt tenkt meg armbåndet også. Eller kanskje noen enkle øredobber i gull? :)

Men jeg er ikke vanskelig! En klem, en blomst, en hilsen blir jeg like glad for :) Ellers er jo gavekort supert. Enten i en sportsforretning, Capone eller Brødrene Pedersen :) 

Nå skal det mates før vi går oss en tur i det flotte været! Ha en fin mandag alle :)


- Anette -

2 kommentarer:

  1. Ja her var det mange gode ideer. Skulle bare ønske jeg visste hvem som solgte alle disse varene? Finner det nok. Supert at du har begynt å blogge igjen. Stå på - Du e goe.
    Mamma

    SvarSlett
    Svar
    1. Ja, mange gode tips her 😉 Hint hint.. Ting i byen selge muuto sine opp.bev kurver. Capone selge sko + armbånd, øredobber og smykker. Og brødrene Pedersen selge teppe :) Intersport på madla har MYE Kari traa klær :)

      Slett