24.03.2016

Gult er kult

Det er påske, og nå kommer farger fram i hus - spesielt gult! Jeg liker godt gult. Det er en herlig farge som minner meg om sol og sommer. Jeg har ikke mye gult i huset, men kunne egentlig tenkt meg mer av det. Flaks at jeg snart har bursdag ;) høhø..

De tre eldste (hvor Ådne er inkludert) har dratt på dagstur til Ualand. Selv er jeg hjemme med Eivind og pakker til hyttetur i Sirdalen i helgen. Det er så rolig i huset at jeg blir helt døsig - og jeg elsker det!!


Søkte litt kjapt på nettet etter gule ting og tang mens minien sov, og fant ganske mye snacks til meg selv ;) Spesielt den kjolen fra Nina Jarebrink <3







Fant noe til guttene også;







Eventuelt noe herlig å spise/drikke;






Og på interiør fronten finnes det også gule herligheter som kan friske opp en kjedelig stue eller kjøkken;




Håper dere har en flott skjærtorsdag! Det har nemlig jeg ;)

- Anette -

2 kommentarer:

  1. Eeeelskte kjolen, og elske gult! Kor får du kjøpt den?

    SvarSlett
    Svar
    1. Den va dessverre utgått :( va fra i fjor sommer.. Buhu.. Ringte inn te forhandler og forhørte meg.. Typisk!!

      Slett