31.03.2016

Bildedryss fra påsken 2016

Det tok sin tid, men nå har jeg altså, omsider fått lagt over bilder fra kamera til mac´en. Vi har nemlig hatt omgangssyke i hus, og da tar ting litt tid.. Heldigvis er alle friske nå, så vi satser på at det er over for denne gang og går helgen i møte med senkede skuldre :)

Men altså, i påsken.. Vi har egentlig vært litt rundt omkring i påsken. Første helgen var guttene og jeg på vår hytte i Etne. På onsdagen var de eldste på dagstur til Ualand. På torsdag reiste hele familien på dagstur til Høle. Der hadde vi forresten årets første grill måltid - kjempe godt! Lørdags formiddag reiste vi til Sirdalen, til bestefar sin hytte. Der ble vi til mandag, altså 2. påskedag.

Det regnet litt da vi var i Sirdalen, og snøen var veldig våt. Men det stoppet ikke oss i å kose oss og ha det gøy likevel. De små fikk lekt seg i snøen, og de voksne fikk vært sosiale sammen. På søndagen tittet til og med solen opp og vi kunne nyte varmen i solveggen. Og Katrine, Kristoffer og meg laget kalkun på søndagen. Det ble en suksess og jeg er slettes ikke avskremt. Nå må jeg bare lære meg å lage en skikkelig god saus til ;) 

Her er noen bilder fra påsken vår:



















- Anette -

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar