16.11.2012

VIP kveld på Hair & There..

Jeg har ei vennine fra barselgruppen som er frisør på Hair & There i Stavanger. De skulle ha VIP-kveld i går og i den anledning trengte hun en som kunne sitte modell for oppsett. De ville promotere litt for at de også setter opp hår + sminker deg til julebordet om du ønsker det. Jeg kan anbefale det - både og hår sminke var kjempe fint!
 Jeg kom dit klokken 16 og håret ble satt opp - kjempe tøft! Jeg ble sminket og fikk låne en flott kjole fra Vero Moda som jeg skulle ha på. Klarte jo selvfølgeig å glemme mobilen min, så jeg fikk ikke tatt noen bilder fra kvelden selv.. :(  Men ei fra salongen fikk knipset masse fine bilder, så når de er ferdige skal jeg se om jeg ikke får lagt noen ut :)
19.30 ble det lagt ut rød løper, fakler ble tent og oss som var hårmodeller (5 stk) stilte oss opp i utstillingsvinduet. Det var utrolig artig å se folks reaksjoner når de gikk forbi. Noen lo, noen skvatt, noen tok bilder og andre vinket og ga oss slengkyss ;)
Inne i salongen fikk gjester som kom champagne, goodiebags (Redken, Pureology og Macadamia) og lodd som senere kunne gi deg flotte gaver.
En suuper kjekk kveld, med masse kjekke folk. Fikk med meg noen goodiebags selv, så nå har jeg kurer o.l. til nyåret ;)
 - Anette -

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar