18.11.2012

Fyllesyk deluxe!!

Rebecca har hatt bursdag og det feirte vi i går. En flott gjeng med fotte damer!
Jeg hadde gledet meg helt enormt og vært på polet og kjøpt inn hele 2 flasker vin (som om en ikke skulle vært nok liksom).
De gikk selvfølgelig ned på høykant, sammen med punsj og drinker.. HERREGUD!
Det fikk jeg svi for i dag.. Fyllesyk deluxe! 
Sov over hos Rebecca, og reiste meg ikke opp fra sengen (med unntak av når jeg måtte spy) før klokka var blitt 15. Skulle nemlig spise middag hos mamma kl 16, så jeg hadde ikke stort valg. 
Har kastet opp i ett sett siden jeg stod opp, og først nå kjenner jeg at formen begynner å komme seg.
At jeg ikke lærer!!

Det var uansett en super kveld. Masse jentesnakk, god musikk, ok tur til byn. Men kunne selvfølgelig vært foruten dagen i dag.. Jaja, nå har jeg lært - tror jeg?!?
Med min flotte vennine Lena :)
- Anette -

1 kommentar: