25.11.2012

Første julebord - Check!

I går var vi på julebord med motorsykkelklubben til svigerfar :)
Vi hadde et lite vorspiel i leiligheten til Tom før vi tok Taxi til byn og møtte de andre på Kardinal.
Vi var 13 stk. Etter å ha smakt på litt av hvert av øl og cider på Kardinal, gikk turen videre til Phileas Fogg hvor vi hadde fått reservert bord. Vi kunne selv velge fra menyen. Jeg endte opp med pinnekjøtt - helt fantastisk gødt! Faktisk det beste pinnekjttet jeg noen gang har smakt!! Creme brule' til dessert. 
De har utrolig god mat der, så dette var virkelig en flott kveld :)
Vi fikk også vin/øl til maten. Og Marte og meg slo på stortrommen og bestilte (opp til flere) bringebær mohitos. Knall goe!
Klokka begynte å nærme seg 00.30 og Marte og jeg tok turen videre til Halv tolv. Der møtte vi Katrine og noen venniner. Danset non-stop, men vi skulle vel begge ønsket at de spilte litt bedre musikk..
Var vel hjemme igjen rundt 04.30. Marte og meg hadde lett etter Ådne leeeeeenge, men måtte gi opp håpet om å finne han da batteriet på mobilen hans røk. Vi tok Taxi hjem - og der stod Ådne og tisset i naboens hekk. Hva er oddsen for det?! Flaks for han, siden det var jeg som hadde husnøkkelen ;)
Et lite bildedryss fra kvelden, tatt med mobilen;
 Klar for fest!
 Vorspiel #2 på Kardinal.
 Venter spent på maten på Phileas Fogg.
 Bringebær mohitos..
 Søstrene Håland i sitt ESS ;)
 - Anette -

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar