20.11.2012

Nye utfordringer..

Jeg har fått meg en ny jobb.
 Det vil si, et vikariat på en ny skole.
Jeg har fortsatt permisjon fra den andre jobben min, og har slettes ikke sagt opp. Men jeg følte dette var en gyllen anledning for meg å prøve noe nytt..

Jeg fikk prøvd meg litt i høst, på hvordan det ville vært om jeg hadde jobbet, Ådne er borte og ungene skal leveres i barnehagen. Det var et slit!
Det skal nevnes at akkuratt da gikk guttene i forskjellige barnehager, og det gjør de jo ikke nå!!
Men jeg brukte mellom 1 - 1,5 time hver eneste morgen, bare i kjøring!!!!!! Vi kjørte hjemmenfra kl 07, og jeg rakk såvidt å være på jobb til kl 08.30.
Og morgene startet jo 05.30. Så hver eneste morgen brukte jeg 3 timer fra vi stod opp til jeg var på jobb.

I denne nye jobben kan jeg med dem til barnehagen, for så å tilbake til den jobben og allikevel være der kl 08. Det er en utrolig stor forskjell.Kjører jeg bruker jeg vel ca 20 min - maks!
Jeg unner meg selv å prøve. Nå har jeg faktisk muligheten til det. Det er bare for en kort periode, og permisjon har jeg uansett. Jeg har ikke noe å tape på det.

Jeg trives utrolig godt på den "gamle" jobben, så det skal ble spennende å se om miljøet er like kjekt her :)
Foreløpig jobber jeg hver mandag og onsdag, og jeg skal være i 1 klasse :)
Begynner allerede i morgen..
- Anette -

2 kommentarer:

  1. Riktig lykke til i ny jobb! Viktig å finne et arbeidssted som gjør hverdagen levelig! Mange skoler som er kjekke arbeidplasser! Kanskje du skal jobbe på Hafrsfjord skole?? Kjenner rektoren der. Hyggelig dame!

    SvarSlett
  2. Takk takk! :) Ja, jeg gleder meg masse! Spørs om jeg får sove i natt ;)

    SvarSlett