22.09.2012

Tidlig, tidlig en morgen..

Dagen i dag begynte kl 05.00!! Det var rett og slett vondt og stå opp! Når jeg er alene, er jeg ikke sen i seng om kveldene. Men så vet jeg også at dagen begynner tidlig, så det gir meg ikke så mye valg.
Nå kjenner jeg det verker i kroppen. Jeg er trøtt og sliten. 3 uker alene, det er ikke bare bare..
Guttene er aktive. De må hele tiden "drives", hvis ikke blir det mye sutring og syting.
Spesielt slike dager som dette er vanskelige. Jeg er hvertfall slik at når jeg er trøtt - da blir jeg fort sur! Og jeg kan ta meg selv i å nesten rope til guttene og kjefte over småting :(
Å være alene med disse to små er ikke lett. Spesielt ikke når jeg har jobbet midt oppi alt dette også.. Å ikke kunne dele hverdagsoppgaver med noen, det er verre enn flere tror!  Jeg gleder meg så utrolig til Ådne kommer hjem nå at jeg kan ikke få sagt det nok. Litt avlastning på tunge, vonde, slitne dager.. Det hadde vært noe det!!
- En trøtt gjeng! -

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar