28.03.2017

Kaffe på terrassen og horn til heving

God tirsdag alle!

Vår dag begynte ganske så travelt, om jeg må få si det selv. Vi haddd en konsultasjonstime på sykehuset kl. 08.15, og derfor trengte jeg litt hjelp til å levere mellomste i barnehagen. Frokost i farta, kø på veien, springe fra parkeringsplassen til sykehuset (vi har skiboks og kan derfor ikke parkere på selve sykehusparkeringen) og få med meg minstemann og eldstemann. For så å komme bort til skranken og få beskjed om at vi har tine i morgen - på onsdagen!! Det var rett før jeg begynte å gråte...

Men sånn likevel.. Solen skinner og det er vindstille. Da betyr det jo at det er fantastisk herlig ute! Vi har en ganske perfekt, barnevennlig hage på baksiden. Her lan jeg "slippe ut" Eivind til å leke selv. Han er så trygg og sikker at han klarer trappene selv, så ved å holde et øye med ham kan jeg få gjort de nødvendige ting inne - som oppvask og vaske gulvene. Dermed hadde jeg jo litt ekstra tid nå når han kviler. Jeg har bakt horn (står til heving) og nyter en kopp kaffe på terrassen. 

Om 45 minutter har vi nok en konsultasjonstime, så freden nytes mens den kan!!

 
 
- Anette -

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar