22.09.2016

Kontorpult og nye møbler i stuen

Jippi! Vi har fått oss ny pult i huset! Endelig kan vi betale regninger (i tide), blogge, gjøre lekser på nettet, lese vg, se videoer på youtube og reklamere for meg selv på facebook (Tupperware). Hehe..
Vi solgte unna den tidligere pulten vår da vi var så veldig i gang med oppussing og siden da har macén egentlig bare stått til pynt oppå et skap og ikke vært i bruk - tenk det! Men nå har vi altså fått oss en ny arbeidsstasjon her i huset, og vi digger det.

Pulten er fra IKEA og kostet derfor ikke en månedslønn. Den er ikke for stor, men heller ikke for liten. Akkurat slik vi ville ha den :)



Ellers har vi fått en del andre møbler også i stuen - tv benk og oppbevaringsskaper :) Kan ALDRI få nok oppbevaring har vi funnet ut. Spesielt nå etter at Noah overtok det vi tidligere hadde brukt som bod. Jeg vet forresten at bildene av rommene deres ikke har kommet enda - beklager! De er jo egentlig ferdige, med unntak av småhyller som skal opp :/ Men jeg skal få knipset noen bilder og vist dere :) Har gått litt i ett i det siste..

Men her er nå i hvert fall stuen:





Og om dere lurer på hva i all verden som skjer med alle de der ledningene på gulvet, så kan jeg forikre dere om at slik skal det IKKE se ut! En list er bestilt. En genial list som er på mål og som skjuler alt #klapper

Ha en fin dag - det har jeg ;)

- Anette -

2 kommentarer:

  1. Kjempeflott og veldig stiligt - Men hvor er det blitt av alle lekene som pleier å dekke gulvet foran TV'en? :-) Hilsen festlige Mamma.

    SvarSlett
    Svar
    1. Haha.. De ble ryddet bort for anledningen ;)

      Slett