14.09.2016

Barneselskap neste

I natt har jeg våken flere ganger hver eneste time! Minien holder på med tenner, og har vondt stakkars. Jeg ser på klokken litt i ny og ne når jeg står opp, mest for å vite om jeg har fått sovet noe i det hele tatt. Og det lengste "stoppet" var på 1 time... Fasikken!! I tillegg våknet han klokken 5! Og ikke sånn våkner og er glad, men våkner og hyler og skriker og ingen ting er godt nok-våken. 6 tenner er ute, bare 14 igjen før tannkaoset roer seg..

I dag blir det bursdagsfeiring for mellomste. Vi delte ut invitasjoner med en gang vi så det fine været de hadde meldt :) Det blir 12 gutter om alle kommer. Vi skal være ute, og det aller meste er klart. Ådne er selvfølgelig ikke hjemme, men Marte kommer og hjelper meg :) Skal ta ut masse leker på plenen, ha noen konkurranser, fiske godtepose og spise pølser, kake og is. Så jeg håper (og tror..) det kommer til å gå helt fint. 

En aktivitet de skal få gjøre er farging av vann :) Konditorfarge og vann - that's it. Våre eldste synes det er kjempe kjekt. Ekstra gøy er det å blande farger og trylle dem om til nye ;) 

 

Gjennomsiktige glass er best, da de ser fargene mye bedre i disse. En skje til å røre med er også obligatorisk. Trenger ikke mer enn noen dråper i hvert glass. Selve vannet henter de selv i bøtter jeg har satt ut på plenen. Kjekt å kunne ha en aktivitet med vann når det er så godt og varmt ute. 

Ønsk meg lykke til! ;)

- Anette -

 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar