15.07.2016

Det nytes..

Hei alle!

Titter, såvidt, innom for å si at jeg/vi lever og vi nyter feriedager på hytta. Denne gang er det hytta på Sør Hidle det er snakk om. Vi kom hit på tirsdag og reiser hjem igjen i morgen. Hadde med oss besøk inn av fine Kathrine <3 veldig koselig! Ellers fikk vi også besøk i går av mor og søster til Ådne, samt mormor og morfar (til Ådne, men jeg kaller dem det jeg også). Og vet dere hva: i går hadde de 60 års bryllupsdag!! Hvor fantastisk er ikke det :) Ådne og meg har bare 58 år igjen, så er vi jammen der vi også ;)

Marte sov over og tok med seg de to eldste til byn. De skal sove hos svigerfar i helgen, så i skrivende stund er det bare Ådne, Eivind og meg på hytta. Det nytes for fullt! 

 

Eivind har seg en lur i vognen, og vi kan sitte med beina høyt og nyte stillheten. Herlig! 

Ellers kommer mamma, Torkell, brodern, Caroline og Theo inn i dag. Alltid gøy med besøk :) Vi reiser som nevnt hjem i morgen. Det er meldt regn og stygt vær, og da har vi heller en hel haug av ting vi skulle fått gjort ferdig hjemme før vi reiser videre, inn til Etne på søndag igjen. 

 
Selv om ikke solen har vært med oss hele tiden har vi fått testet ut bade-/svømme egenskapene våre. Litt kaldt, men dog herlig. 


Vi har også gått en tur på Flor og Fjære - fantastisk idyllisk!!!

 
 
 

Og sist, men ikke minst: Ådne har gjort opp for dårlig oppførsel fra kvelden før. Litt for dårlig taper i spill kan du si.. Haha.. 


Ønsker dere alle en super dag! :)

- Anette - 

1 kommentar: