05.07.2016

Endelig kom sola!

I dag har det vært opphold hele dagen og vi har vært ute fra morgen til kveld. Guttene og meg har gått rundt i sentrum og kikket i butikker, kjøpt is, lekt på lekeplasser og da vi kom tilbake til hytta - badet vi :) Altså, bare så jeg ikke lyver her - jeg vasset ;) Temperaturen i vannet var helt grei. Først kaldt, men ble faktisk deilig etter hvert. Tommel opp for det! 

I morgen har de meldt ca likt vær, og vi satser på en tur eller to. Deilig å sprade rundt i shorts og t-shirt altså. 

 Jeg vet jeg har hobbit ben, men la oss heller fokusere på det andre - krystallklart vann <3

 Dette er altså rett utenfor hytta vår. Her er bunnen litt myrete, men den er myk synes guttene. Det er også langgrunt, og det er MYE flyndrer her :) På tuppen er det "vanlig" sand strand med et par store steiner man kan hoppe fra. 

 Guttene og meg <3

- Anette -

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar