04.07.2016

Sommerferien vår

Hei alle! :)
Vi er på hytta, og her kommer vi til å være en stund. Det regner, men er vindstille og varmt. Det vil si, det regner og er opphold om hverandre. For det meste er det heldigvis yr. Vi har vært så heldige og hatt besøk i helgen. Så både barn og voksne har kost deg - til tross for litt regn i luften ;)

Jeg har lastet ned en ny, mobilvennlig app som skal gjøre det enklere å blogge fra mobilen. Jeg håper inderlig at den virker (bruker den for første gang nå), for vi skal gjøre masse kjekt den kommende uken. Og jeg har veldig lyst å vise dere noe av det :)

 

 

 

 

Aller først, tenkte jeg å vise dere litt bilder fra hytta vår - innvendig. Mener jeg ikke har gjort det før? Under ser dere i hvert fall kjøkkenet og stua vår. God, åpen løsning. Store vinduer med utsikt til fjorden og som gir mye lys. 

    Vi er fornøyde med hvordan det er blitt her inne, men gleder oss til å få mer opp på veggene. Blant annet bilder, et stort kart og noen hyller :)

Hva synes dere? Flott utsikt eller? Til tross for at det står en gravemaskin utenfor akkurat nå.. Haha..

- Anette -

2 kommentarer:

  1. Utrolig flott hytte dere har altså😃 Hva heter appen?

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk! 😊 Vi er godt fornøyde og trives veldig godt her.

      App'en heter "blog touch pro". Først prøvde jeg med en gratis app - samme navn, bare uten pro. Men da klarte jeg ikke å publisere innleggene? Oppgraderte (les: betalte 55,-) og pro versjonen fungerer supert 👌🏻 enkel å bruke!

      Slett