16.02.2016

Vinterferie

Hei alle!

Vi er, endelig, kommet oss på hytta. Vi kom i går ettermiddag og reiser igjen enten i morgen kveld eller torsdags formiddag. Det blir en kjapp tur denne gang. Skulle gjerne reist opp tidligere, men guttene måtte bli friske først. Og vi skulle gjerne vært lengre, men Ådne skal feire 30-års dagen sin i helgen og må hjem for å gjøre forberedelser. Pluss vi får overnattingsbesøk i helgen fra Oslo :)

Så sånt var det. Her er det snø på fjelltoppene og is på fjorden (usikker is vel og merke). Men det er stille og rolig og helt, helt perfekt! Guttene krangler akkuratt like mye som normalt og Ådne og meg nyter rolige dager med fyr i peisen og film på tv'en ;) 

I dag gikk jeg tur med vognen bort til sentrum. Vi er blitt fortalt at det er en ca 5 km lang tur, men jeg mistenker at det er lengre. Mye bakker, og få biler. Det er den gamle veien inn til sentrum jeg gikk, og den er langs fjorden hele veien. Fantastisk! Omgitt av sjø, mektige fjell, sauer i all slags farger og hører kun mine egne skritt - ikke verst!? :) Guttene møtte jeg i sentrum og etter litt handel kjørte vi bil hjem igjen. 

Litt bilder tok jeg jo på turen. Til tross for grått og overskyet, ser det nå rimelig fantastisk ut spørr du meg! 







Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar