07.08.2015

40 bli-kjent-med-Anette-spørsmål

Jeg leste disse spørsmålene på Inger in Dubai sin blogg og syntes de var litt artige. Her er hvertfall 40 spørsmål om Anette:
1. Tre ord om meg: eventyrlysten, morsom (synes jeg hvertfall selv) og sympatisk
2. Det første jeg gjør om morgenen: orienterer meg om hvor jeg er og hvor guttene befinner seg
3. Når jeg hører på radio blir jeg: glad. Hvertfall når de spiller alle sangene jeg liker ;)
4. Jeg gleder meg til: å være ferdig med graviditeten - for siste gang! :)
5. Klesskapet mitt er fult av: klær? 
6. Når jeg skal pynte meg: sminker jeg øynene og steller håret. Klærne er jeg ikke så nøye på.

7. Jeg brenner for: vennekvelder med morsomme innslag, eller bare sosiale samlinger
8. En liten hemmelighet om meg: jeg unngår konflikter! Hater det! Svelger heller en kamel og blir skikkelig sint/sur inni meg enn å diskutere. Spørs selvfølgelig litt med hvem og hva, men vet godt hvem som ikke "tåler en tilbakemelding".
9: Jeg føler meg mest bra: når ting går på skinner og alle rundt meg er glade og fornøyde
10. I kaffebaren bestiller jeg: Caffe´ latte - uten tvil!
11. I baren bestiller jeg: drinker! Ikke for øyeblikket selvfølgelig, men øl, cider og vin må lett vike unna for mohito, martini, daiquiri og andre søte drinker - nam, nam!

12. I vennegjengen er jeg: den med den rareste humoren?
13. I familien er jeg: "klemmeren". Haha.. Katrine sier at jeg alltid skal klemme så mye :)
14. Jeg kan ikke leve uten: familien min <3
15. Barn er: sjarmerende på dager hvor de ikke sutrer, skriker, griner, hyler, krangler, sloss, kaster opp, ødelegger ting eller bråker for mye :) hehe..
16. Om natta: hører jeg ingen ting! Sover som en stein
17. I veska har jeg: mobil. Svært, ytterst sjelden jeg går med veske. Synes egentlig bare den er i veien.
18. Trening er: ikke en naturlig del av livet mitt for øyeblikket. Satser på at det snur når minstemann er kommet :)
19. Politikk er: noe jeg ikke kan mye om. 
20. Kjærlighet er: når Ådne er hjemme <3 Synes det er veldig stas å få gjøre noe med Ådne, og det kan være alt fra kino til å reise på hytta sammen med guttene våre.

21. I høst skal jeg unne meg: hm.. Skulle gjerne skrevet ro og avslappning, men tviler veldig sterkt på det. Jeg skal hvertfall prøve å senke krav og slappe mest mulig av før minstemann kommer.
22. Ved sengekanten har jeg: mobilen og vann
23. På kjøkkenet er jeg: ingen mesterkokk! Skulle gjerne vært det, men dessverre.. 
24. Jeg er dårligst til: å kjenne mine egne begrensninger
25. Jeg er flinkest til: å overkjøre meg selv
26. Jeg elsker: god mat - nam nam! 
27. Hva jeg vil med livet mitt: leve det fullt ut! Reise mye, oppleve mye, være sammen med familien, være en god mor for guttene våre
28. Jeg beundrer: de som løfter andre opp!
29. Det beste jeg vet: gourmet mat! Blir egentlig ganske sulten av disse spørsmålene..

30. Uvane: rydder hele tiden. Jeg kan til og med ta meg selv i å rydde det guttene sitter og leker med..
31. Jeg er medlem i: hm.. medlem i?? Jeg er støttemedlem på Elixia, men kommer ikke på noe mer? 
32. Jeg tror på: karma
33. Du visste kanskje ikke at jeg: har hatt hanekam? Helt sant :) Hanekam på toppen, langt hår på sidene..
34. På kvelden er jeg: SLITEN!

35. Som venn er jeg: en bonus! Tenk å kjenne en så morsom person som meg ;)
36. Når jeg har fri: har jeg ikke fri likevel - unger!
37. Når jeg jobber: føler jeg at jeg gjør noe viktig!
38. Det er lov å lyve hvis: det ikke skader noen eller du ønsker å ha hemmeligheten for deg selv
39. Om fem år er jeg: 36 år og trebarnsmor (Holy shit!) Har 3 store gutter som sikkert klarer å være hjemme alene en uke (eller to?) slik at jeg får reist litt.. haha..
40. Om ti år er jeg: SLITEN! Haha.. Da er jeg 41 år og har kanskje bodd noen år i utlandet. Blitt flink kokke på kjøkkenet. Reist rundt om i verden. I tillegg til at jeg har hatt en konfirmasjon og begynner nå å planlegge neste..

2 kommentarer: