10.08.2014

Trollskogen

Guttene sovnet på et blunk i dag, og hadde jeg lagt meg nå hadde jeg gjort det samme. Meeeeen.. Vi skal bare se en film, før vi besøker drømmeland. Er redd jeg hadde våknet klokken 01 eller noe om jeg hadde lagt meg kl 19.30? Men kl 22 må jo være perfekt!
I dag har vi vært i Trollskogen på Hundvåg sammen med Marielle og familien. Varmt og godt i været og glade og fornøyde barn :) Guttene har til og med dukket seg i sjøen - begge to. De hadde nok aldri dukket seg under med vilje, men når de absolutt skal tøye grensene og gå så innmari langt ut på det glatte berget, ja, da står jeg rolig på sidelinjen og venter på at de kommer våte og kalde tilbake..
Noah har fått klatret i alle trærne og var i sitt ess. Vi har vurdert å starte klatring med han. Noen som har tips til anbefalte plasser å klatre med barn? Han er helt utrolig flink til å klatre, og han ELSKER det!
Jaja, vi får kjøre film så vi kommer oss i seng. Vi skal forresten se - The wolf of Wall Street. Har hørt at den skal være kjempe bra :)



- Anette -

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar