13.08.2014

Siste feriedag

I dag har jeg gjort litt av hvert. Blant annet var jeg innom stoff og stil og kjøpte med meg tre herlige stoffer. Bildene under ble dårlige og fargene er ikke optimale. I virkeligheten er det mørkeblått, gammelblå og lyseblå :) de passet kjempe fint sammen! I tillegg kjøpte jeg noen merker som bare skal sys rett på stoffet inkludert bokstavene til guttenes navn. Klarte jo ikke å holde meg, og jeg har allerede sydd et sett til Noah. Kosebukse og matchende genser. Det tok litt tid, for jeg har ikke sydd genser før. Resultatet ble vel så som så, og jeg har konkludert med at jeg MÅ komme meg på et sykurs. Noen som vet om noen som har dette i Stavanger?? 

I morgen er det jobb igjen, og jeg gleder meg stort til å se alle igjen :) ha en fin kveld alle!





8 kommentarer:

  1. Så stiligt! Du e kjempeflinke. Har du hørt med stoff og stil om de har kurs? Eller ute på Kreaktiv på Kvadrat?

    SvarSlett
    Svar
    1. Har hørt med stoff og stil, de hadde ingen ting og visste heller ikkje om någen som hadde.. Men skade jo ikkje å hørra med kreaktiv :)

      Slett
  2. Va knall fint jo! Imponert :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk, takk! :) må bare få dreisen på det nå, så eg kan sy to sett kver kveld :-p

      Slett
  3. Ser fint ut!! Vi begynte på jobb allerede på tirsdag med 4 planleggingsdager før elevene kommer på mandag! Deilig med god tid til felles møter og egen planlegging!! Lykke til med skolestart!

    SvarSlett
    Svar
    1. Var godt å komme i gang igjen. Kjekt å se alle også :) kjenner at jeg gleder meg mer og mer til skolestart, så dette blir knall bra! Masse lykke til du også :) og takk forresten. Begynner å komme meg litt på maskinen nå, men hals synes jeg er kjempe vanskelig :/

      Slett
  4. Der e sykurs på klepp:-) textart:-) og sykvelder

    SvarSlett
    Svar
    1. Oi, tusen takk!! Det skal undersøkes med en gang! :)

      Slett