08.07.2012

Oppsummering av uken som gikk..

Litt av hvert...

Dette har vært en utrolig travel uke! Kan ikke klage, for det har vært en innholdsrik og flott uke også, men det skal bli godt med en "vanlig" mandag i morgen ;)
Vi har vært på middagsbesøk, barneselskap, hyttetur og familieselskap. Og midt oppi alt har Simen fått to nye tenner! Det har med andre ord gått i ett. Nå er det bare en liten uke igjen før Ådne kommer hjem! Gleeeder meg! ;)
Uansett hvor travle ukene er, må vi aldri glemme å ha det gøy!  ;)

Barnehageplass...

Når det gjelder barnehageplassen til Simen så har vi faktisk takket ja. Det kommer til å bli et veldig rolig barnehage halvår (fram til jul) på Simen. Kommer nok bare til å ha han i bhg to-tre dager i uka. Resten vil jeg kose meg med han hjemme selv. Og da får Noah også en dag hjemme til å finne på sprell og fanterier ;) Gleder meg stort til det!
Det skal bli en rolig og koselig start i barnehagen :)

Bilder fra Sør-Hidle...

Hytteturen til Sør-Hidle var magisk. Flott vær, super hytte og bare masse kos. Katrine (søsteren min) har lagt ut masse flotte bilder på bloggen sin. Sjekk den ut HER. Ellers hadde jeg selv noen på mobilen som jeg syntes var litt morsomme :)
 Dro de små i en tralle, og gjett om det var stas! Her har vi en liten pause med juice og kjeks.
 På Flor og Fjære hadde de laget en liten strand med solsenger på. Noah satte seg raskt i den ene sengen og slappet godt av ;)
Når de små sover, danser de voksne på bordet..  ;)
Og slik så vi ut etter vinen ;)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar