22.11.2016

The White Company

Jeg har nevnt denne butikken for dere før, men jeg gjør det igjen: den er virkelig den flotteste butikken jeg vet om! jeg kunne tenkt meg absolutt ALT de selger. Både til meg, barna, Ådne og huset <3 Jeg rett og slett ELSKER The White Company!

Det var for ca. 6 år siden jeg kom over den for første gang - i London. Jeg ble umiddelbart forelsket. Det var spesielt lysene deres jeg falt for i starten. Det var også rett før jul første gang jeg var der, og de hadde så utrolig mye, flott julepynt. Jeg ble helt rolig i kroppen av å se på alt det fine. Stresset ble igjen utenfor butikken. Jeg kjøpte med meg mange lys hjem og husker at kofferten min fikk overvekt. haha.. Men jeg husker også at jeg hadde lysene leeeeenge. Vi snakker år og dag- lenge. De luktet godt selv når de ikke brant. Alle luktene kunne kombineres sammen med hverandre og de var klassiske og lekre å se på.

I Aberdeen kom jeg over butikken igjen og jeg måtte nok en gang kjøpe med meg lys. Jeg kom derimot over den da jeg egentlig var "ferdig" med shopping og ikke hadde mer plass i kofferten, så det ble med ett lys - Winter. Nå, vel hjemme, har jeg jo angret meg for at jeg ikke kjøpte noen av barneplaggene jeg så og flere lys, men vet du hva - jeg har fått kjøpt det på nettsiden deres! 

For 6 år siden ville jeg kjøpe flere lys av dem, men endte opp med å ikke bestille noe, da frakten var så veldig dyr (på 5 lys ble den nesten 700,-!). Men nå har de forandret på det, og om du handler for 50 britiske pund er det gratis frakt! Noe så flott!! Jeg handlet jo for litt (mye) over det, så jeg fikk det gratis :) Om en ukes tid ca har jeg julegaven til Eivind i boks, flere lys som skal friske opp både baderom, soverom og gang samt. innpakningspapir til julegaver - ELSK!

La deg inspirere:



Alle bildene er lånt fra hjemmesiden til The White Company.

- Anette -

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar