26.10.2015

Det er jo tross alt snart jul..

Som dere sikkert husker fra i fjor - Jeg ELSKER julen! Det er virkelig den beste tiden i løpet av hele året. Jeg har allerede begynt å høre på julemusikk. Jeg har kjøpt inn mandariner - 2 ganger! Og vi snakker full skål.. Jeg har smakt både julebrus og pepperkaker :) Ho ho.. 

Jeg skal spare mest mulig julekos til slutten av november/desember måned altså. Julebakst, julepynting, julemusikk - døgnet rundt, og litt planlegging generelt, men noe har jeg begynt å tenke på - gaver. I og med at vi snart får et nytt familiemedlem, og det mest sannsynlig kommer til å bli rimelig travelt her hjemme fremover tror jeg det er like greit å ha tenkt litt ut på forhånd. Jeg har allerede skrevet ned alle som skal få gave, men ikke alle har fått noe bak navnet sitt enda. De fleste står tomme. Med tanke på situasjonen i år kan det godt være at jeg bestiller en del fra nettet også. Dette har jeg ikke gjort før. Har dere god erfaring med det? Bare vær tidlig nok ute, eller..?

Uansett, jeg er også av den typen som synes det er veldig kjekt å gi noe litt personlig. Ikke bare kjøpe alt. Kanskje sy noe, bake noe, lage noe.. Og hvor kikker man etter tips til dette? Joda, pinterest. Ah.. Pinterest er bare helt fantastisk. Der finner du ALT! Søk "Christmas ideas" og du kan scrolle nedover i evigheter. Skulle ønske jeg kunne gjort litt av alt :) Jeg har samlet noen av de mest inspirerende tipsene jeg fant. Blant annet en oppskrift på en sop-i-hop-gryte som skal kokes på komfyren for å gi julelukt i huset.. Ho ho.. La julen komme, sier bare jeg ;)





- Anette -

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar