09.12.2012

Julebordsesongen er over!

Etter en helg med to julebord, kan jeg vel si at julebordsesongen er over for min del.
På fredag var det julebord med den nye jobben min. Vi ble hentet av bussen kl 16 utenfor jobben, vi skulle nemlig til Flekkefjord. Vi fikk litt i glasset før vi satte oss i bussen. På bussen hadde vi quiz og koste oss med litt snacks. Turen tok 2 timer, og da vi kom fram hadde vi 1,5 time på å gjøre oss i stand og forberede oss på en gruppe-oppgave vi hadde fått på forhånd. Oppgaven lød som følger; lag dans/dramatiser til sangen "Daddy cool m/Boney m". Haha.. Det ble en slags dans med lettere erotiske innslag - fantastisk morsomt!
Hotellet hadde bar og live musikk, så det ble mye dansing og "sang".
Da jeg gikk og la meg skrudde jeg ikke på noen vekkerklokke. Jeg pleier nemlig ALDRI å sove lengre enn kl 09 - uansett når jeg legger meg.
Plutselig hørte jeg lyder utenfor rommet mitt og tenkte at de sikkert var på vei til frokost. Kikket på klokken og den var 11.44. Gjett om jeg fikk panikk, siden bussen gikk kl 12!!!!
Det ble en kattevask uten like, men jeg rakk det ;)
Lørdag var det julebord meg den gamle jobben. Møtte kl 19.30 og hadde sang, koselige taler, opptreden og drikkelek (!!). Vi kom i slaget kan du trygt si. Drikkeleken innebar ganske så mye alkohol inntak.
Etter festen dro vi på nachspiel til ei på jobb. Satt der i et par timer før jeg tok taxi hjem kl 03.30. 
Våknet i dag kl 09 (som jeg pleier) uten bakrus, og i tipp topp form :)
FOR EN HELG!
 - Anette -

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar