27.12.2012

En rolig, men koselig dag..

Veldig spontant, ble det en tur ut på meg i går. Min kjære Ine klarte å dra meg med og det er jeg veldig glad for. Jeg hadde det kjempe kjekt! Var først på fest før vi endte opp på Alf & Werner. Leeenge siden jeg har vært der. Masse folk, men det var bare å forvente 2. juledag.
Kom vel hjem i halv 4 tiden ca. Så formen har vært så som så i dag..
Meeeen.. Ådne skulle ut å surfe, så noe måtte jo guttene og jeg finne på. Er vi hjemme i stuen krangler de så fillene fyker. Og krangel fører til grining, og grining fører til hodeverk..
Nei, vi ringte Katrine og Tilla og spurte om de ville være med å ta bussen til Madla Amfi.
Fikk byttet litt str på klær, spist lunsj og kikket litt på salget.

Og en aldri så liten lattis:
Da Katrine og Tilla kom, stod vi og kledde på oss. Noah fikk spiderman drakt til jul og synes den er veldig kjekk å ha på! Katrine så dressen og spurte Noah: "Vil du ha på denne på Madla Noah?" Og Noah svarer selvfølgelig ja.. Så da ble det jo sånn ;) Så at folk dro litt på smilebåndet..
 På vei til bussen, hånd i hånd..
 Noah og Tilla sitter inni et leketog på BRIO og ser en filmsnutt om toget.
Vel hjemme var pappa/onkel Ådne kommet hjem fra surf. Og da vil de alltid olstre litt.

- Anette -

1 kommentar:

  1. Haha, arti med Noah i spidermandrakt ;-) og btw, IKKE LENGE IGJEN TIL LONDON!!!!! :-)

    SvarSlett