04.12.2012

Gjenspeilt i deg

Dagene går i ett. Det er så mye å gjøre om dagene med jobb, julegaver, vanlig husarbeid og guttene.
Føler vi står opp, for så spise kvelds og legger oss. Hvor blir alle timene av??
Har tatt på meg litt ekstra jobbing i desember, så nå jobber jeg mandager, onsdager og fredager. 
Så i dag, på fridagen min, hadde jeg egentlig planlagt å kjøpe siste rest av julegaver. Bare for å få det ut av verden. Men jeg hadde en avtale kl 12 som jeg helt hadde glemt. Og da går jo dagen..
I går hadde min kjære samboer Ådne bursdag, og det skal feires på torsdag med familien.
Dermed "forsvinner" den fridagen også. Og plutselig er det jul.. Jaiks..
Gikk innom bokhandelen i dag og så at de hadde fått inn bok nr 2 i Crossfire trilogien - JIPPI!!
Kjøpte den (såklart) og gleder meg til å lese litt igjen. Det gjør godt for både kropp og sjel..
Så nå skal alle tids-bekymringer legges bort, og boken åpnes..
Snakkes.
- Anette -

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar