20.03.2014

Pom poms og jentekveld

Vi har hatt jentekveld hos Kristine i dag, hvor vi fikk servert deilig foccacia med tilbehør :) alltid kjekt med en jentekveld med snikk-snakk og jatting. Det ble sent, for klokka går fort når man har det gøy!

Ellers fikk jeg pyntet litt i stuen i dag. Jeg hadde nemlig en hjemme-dag i går med Noah. Øreverk stakkars. For å få tiden til å gå, bestemte vi oss for å klippe og lime litt. Noah klippet til den store gullmedalje mens jeg laget pom poms. Det vil si.. Jeg har ikke laget dem helt selv. Kun brettet dem ut og hengt dem opp. Jeg synes de ble kjempe fine! :)
Disse skal få pynte festen til 30-års dagen min sammen med mange andre stilige papir-kreasjoner. Jeg må klippe og lime litt mer på de andre, men bare vent. Snart skal dere få se hva jeg har laget :)



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar