10.05.2016

Lydbok #3

For et vær! Det er jo full sommer ute jo - fantastisk!
Vi har vært på hytten i helgen med godtfolk og både store og små har kost seg. Vi har grillet hver dag siden torsdag og fått nye fregner på nesen alle mann :)
Hjemme er hverdagen begynt igjen med skole og barnehage. Prosjekter fullføres, men det tar tid i slikt vær. Vi vil mye heller være ute og nyte solen enn å montere ting inne.
Heldigvis er det tid til litt annet enn bare prosjekter også :) Jeg elsker fortsatt å være hjemme i permisjon, og nyter at Eivind liker så godt å sove i vogn. Jeg går med andre ord mye turer. Faktisk går jeg to til tre turer hver dag. Minst en pleier å være litt lang (vi snakker kilometere, ikke mil).
Nå har jeg hørt ferdig bok nr 3 i Kepler serien - ildvitnet, og jeg har begynt på neste: Sandmannen. Denne er bare så utrolig spennende! Fra første ti minuttene var jeg hektet. Jeg skjønte fort at dette skulle bli en bok som var vanskelig å legge fra seg (kan jeg si det når det er snakk om lydbok?).

Da jeg var ute på den ene turen min i dag måtte jeg stoppe opp og ta et bilde av utsikten. Har dere sett noe så nydelig?



I skrivende stund sitter jeg hjemme, i stuen, i godstolen min og ser på solnedgangen. Straks de minste sover (utrolig hvor lenge de klarer å holde seg våkne til tross for full speed hele dagen i FULL sol!) skal jeg trykke på play knappen mens jeg nyter utsikten.



Ha en flott kveld alle! :)

- Anette -


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar