02.03.2015

Litt hytte inspirasjon

Klart det går i hyttesnakk om dagene :) Hihi.. Bare 5 dager igjen til nøkkelen er overgitt og hytta er vår. Vi er heldige og har mange møbler og diverse interiør vi kan ta med oss hjemmenfra. Da vi giftet oss, var vi veldig i tvil om vi skulle ønske oss alveskog eller alv servise til Wik og Walsøe. Vi landet på alveskog, noe vi slettes ikke har angret på, men.. Vi har snakket om at det kanskje kunne passet bedre til en hytte enn her hjemme. Og hva tror det ikke skjer?! Joda, vi får oss en hytte som trenger servise. Tilfeldig? Tror ikke det nei ;) Vi tar altså med oss alt servise vi har i alveskogserien. Heldigvis har vi 12 av alt - kaffekopper, asjetter, frokostskåler, små serveringsskåler og vaser. Så kan heller jeg ønske meg alv til å ha her hjemme (har jo snart bursdag vet dere...).

Som dere vet, har vi jo en stor kronhjort hengende i stua også. Og den har vi også snakket om å flytte inn på hytta, i og med at det er så veldig høyt under taket der. Og vet dere hva? Hjorten er skutt på Ølen! Hvor spesielt er ikke det! Jeg begynner å tro at dette var mer enn tilfeldig. Og siden vi har med et hjortehode og et servise med hjort på, ja da kan vi like godt kjøre stilen helt ut. Og hva kalles den stilen? Hyttestil med naturinnslag?

Her er altså noe som står på ønskelisten til hytta:


 Dette er altså det servise vi har her hjemme i dag, men som skal få flytte opp til hytta: Alveskog.

Og dette er noe av det jeg kunne tenkt meg. Spesielt sengtøyet til høie #elsk Ellers er alt funnet på kremmerhuset sine nettsider. Fint, eller hva?  :)



- Anette -

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar