23.10.2012

Safteriet på Ullandhaug..

Jeg er endelig blitt frisk - Takk Gud! Etter det som har vært noen helvetes uker uten like - ser jeg nå et lys i tunnelen. Aldri før har jeg vært så dårlig og aldri før har jeg møtt bunnen så kraftig! Den gleden som er inni meg, nå som jeg er frisk og ikke kaster opp mer - ubeskrivelig!!
Jeg har ikke vært ute i frisk luft på flere dager, så i dag måtte vi ut! Den friske lufta slo meg, en kald høst lukt. Ingen ting bedre å starte dagen med!
Noah og meg tok med oss poser og gikk til mamma for å høste trærne tomme for epler. Deretter kjørte vi til safteriet på Ullandhaug. Vi var så heldige at vi fikk se når de lagde vår juice :) Noah syntes det var kjempe stas, men det gjorde faktisk jeg også. Fascinerende.. 
De vasker eplene, klemmer all juice overhode ut av dem og tanker rett på tønner. Ferskere, friskere og bedre juice finnes ikke! Den er søt, men litt sur og smaker 100 % ekte og ferskt :)
Anbefales på det sterkeste!! 
Kjekke folk som jobber der også, så selv om dere ikke har epletre i hagen, får dere nok lov å se på selve prosessen likevel :)
 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar