11.10.2012

Heeeeeeelt hekta!!!

Herregud.. Dette er jo nesten bare helt flaut å innrømme, men jeg er blitt bitt av basillen.. Jeg er blitt totalt hekta på "Fifty shades" bøkene.. Det er så alt for lenge siden jeg har lest bøker i det hele tatt. Det har rett og slett bare ikke vært tid til det! Men nå.. Ådne er hjemme. Begge guttene er friske og er derfor i bhg, jeg har ikke vært helt i form og har derfor vært nødt til å holde sengen. Og da har det jo endt opp med at jeg har lest - i ETT sett! Mange timer om dagen.. Leste ut "fanget" på noen dager og var så hekta at jeg gikk rett til bokhandelen og skaffet meg "bundet". Nå har jeg også lest ut den, og i morgen gleder jeg meg til å få "fri" i hus..
Det passer egentlig kjempe fint, for vi skal nemlig på jentetur i helgen. Slappe av, nyte god mat, godt selskap, et glass vin (eller tre..) og rett og slett bare nyte litt frihet..
Gleder meg til å dele bilder med dere fra Høle - verdens mest idylliske hytte!
- Anette -

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar