12.09.2016

Roer det seg noen gang?

Hei alle! :)
Jeg ser at mange er inne på bloggen min hver dag - til tross for dårlig oppdateringer fra min side. Beklager! Det er ikke det at jeg ikke har noe å skrive om - for det har jeg! Men jeg strekker bare ikke til. Dagene går i ett bankende kjør og alt jeg gjør fra første øyelokk åpnes om morgenen, til det første lukkes igjen på kvelden, har jeg null kontroll over. Jeg vet ikke alltid hva som er blitt gjort en gang. Jeg vet bare at nå var jaggu nok en dag over og en ny venter, men hva som er blitt gjort denne dagen..?? Ikke godt å si. 

At ting går i ett betyr ikke nødvendigvis at det er uoverkommelig. Det betyr bare at jeg ikke har hatt tid til å sitte ned, ta meg fem minutter i fred og ro, spise maten ferdig, drikke vann, gått på do, svart på meldinger ol. Jeg går rundt i min egen boble og gjør alt jeg må. Det jeg kan og/eller vil gjøre blir satt på vent..

Denne kommende uken kommer til å bli kjempe travel! Ådne reiser i morgen, og Simen fyller året på fredag. Det vil si at jeg må stå med barneselskap og familieselskap - alene. Nei, ikke helt. Jeg har faktisk fått god hjelp av familien. Så til tross for en travel uke, skal vi komme oss gjennom den også :)

Eivind sovnet i armene mine i dag før klokka var blitt 18 - tenner på gang. Han våkner en gang i timer og griner. Er varm og vrir seg mye. Dette kan fort bli en lang natt. Vi får håpe de er kommet opp og ut i morgen tidlig :)

Ellers hadde jeg barnefri i helgen - tenk det! Var på champagne lunsj på lørdag, og gjett om det var gøy eller!?!? Jaaaaa.. Kjempe kjekt! Faktisk så kjekt, at jeg har opprettet en egen champagne lunsj med mine damer. Det er en stund til (februar), men viktig å være ute i god tid :)

Detaljer rundt dette kommer ;)

 

Men, men.. Kvelden siger på og jeg bør virkelig samle inn all søvn jeg kan få. Har nemlig en liten mistanke om at det ikke blir samanheng timene..

Ha en fin mandagskveld alle! 

- Anette -

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar