29.06.2012

Noen ord fra mamma på 3'års dagen din..

Kjære Noah.
Tenk, at for 3 år siden ble du født. 3335 gram og 49 cm lang, et mirakel som pappa og jeg forelsket oss i med en gang vi så deg! Mye har skjedd på disse tre årene. Jeg har sett deg vokse fra å være en baby til å bli en gutt - for det er det du er nå. En gutt som liker å vise seg fram, møte nye folk og utforske verden (eller gatene). En gutt med god og lun humor som får meg til å le hver eneste dag. Jeg er så utrolig stolt over deg! Du er helt unik og fantastisk. Du er omsorgsfull og passer på at alle har det bra. Dette kom veldig godt fram da du fikk en lillebror. Det første du gjorde da du så han på sykehuset, var å klatre opp i sengen og kose med ham. Hjertet mitt smeltet. Og siden den dagen har du passet på Simen og vært en flott storebror. Du lyser opp dagen min og jeg elsker deg så utrolig masse! Gratulere så masse med 3 års dagen din gutten min, håper du får en fantastisk dag!
- Mamma -




4 kommentarer:

  1. Gode gode Noah! Rant ei tåra på tante sitt kinn nå ja :)

    SvarSlett
  2. Så rørende du har skrevet Anette. Kjekt å lese bloggen din!

    SvarSlett