30.06.2012

Hipp hipp hurra!

Dette har vært en utrolig kjekk, men travel helg! Ådne er i nordsjøen, så alt har jeg måttet fikse selv. Sjørøver-fruktspyd til bhg på fredag, familieselskap m/mat og kake på fredag og barneselskap m/mat og kake + fruktspyd i dag.. Puh.. Veldig gøy når det stod på, men heeelt greit at det nå er over! Gleder meg til en rolig søndag. Vi har så flotte familier, at fredagen gikk som en drøm. God mat og godt selskap. Noah fikk masse flotte leker og klær. I dag har det vært barneselskap i gymsalen hvor jeg jobber. Det er nok ikke siste gang vi gjør det slik for å si det sånn ;) De var helt galne. Sprang og gaulte og bare koste seg. Noah fikk masse fint, men det var først da vi kom hjem han hadde "ro i rompa" til å sette seg ned og se over på det han hadde fått. Ungene fikk pølser, sjørøverkake (se bilde) og sjørøver-fruktspyd. Morsom kake å lage :) I morgen skal vi bare slappe av, leke med alle de flotte nye lekene og kose oss..
Dette er sjørøver-fruktspydene han hadde med seg i bhg.
Disse ble servert i barneselskapet.
Sjørøverkaken med glasur..
..med non stop og seigmenn (to ivrige tilskuere)..
Helt til slutt med seil..
Med blekkøye, mat rundt munnen og stor iver.. Gymsalen var tipp topp!! 


1 kommentar:

  1. Kagå blei kanon stilige! Nå må eg finne på någe lurt for å toppe den te Tilla sin toårsdag ;) Sykt kjedelig at eg ikkje fikk bli med på feiringen..

    SvarSlett